Weekendje Limburg

Ik werkte de hele paasvakantie. Achteraf kwamen de collega’s af met vakantietje hier en reisje daar…Anderen postten foto’s op facebook van een leuke citytrip. Het begon te kriebelen en ik boekte een weekendje weg. Niet ver, niet duur, Limburg zou het worden.

Ik boekte een appartement in de Oude Winning, een oude vierkantshoeve. Zalig verblijf daar, heel gastvrij, heel attent, heel leuke stek.
Op vrijdag gingen we naar Bokrijk. Het was alweer geleden van toen ik zelf lagereschoolmeisje was dat ik er nog kwam. Veel herinneringen had ik er niet aan. Maar wat een leuke plek, zeg. De grootste speeltuin van het land. Veel dingen om te zien en te doen. Groot en groen en rustig.
Nadien begon het te regenen en dat bleef het doen tot zondagmiddag. We deden nog een kabouterboswandeling, ideaal voor kinderen van Anna’s leeftijd. Het blotevoetenpad houden we voor een andere keer. Op zondagmiddag bezochten we mergelgrotten in Valkenburg.

Hieronder:
Anna test het graafmachinespeeltuig in de speeltuin van Bokijk
Ik demonstreer dat je met Roze sjieken grote bellen kan blazen
Anna probeert een voorganger van de fiets
Seppe had vooral lol op de achterbank van de auto.

Image

Image

Image

Image

Plaats een reactie