Flockerdeflockerdeflock

Naaien, stofkes en patronen laat ik over aan mensen die daar weg mee kunnen. Maar flocken, dat leek mij nog haalbaar.

Hoe ging ik te werk?

1. Ik kocht een goedkoop effen t-shirtje in de Hema

2. Ik zocht op het internet naar een tekening die Anna zeker leuk zou vinden. Gezien haar paardenobsessie tegenwoordig, leek een “paadje” evident.

3. Via Caroline en Meisjesmama vond ik een heleboel tekeningen.

4. Met de handleiding van Miestaflet werd het helemaal een makkie.

5. Het resultaat is een uniek T-shirtje, een moeder die zich bijzonder creatief voelt (terwijl het echt niet veel voorstelt), een papa die het eigenlijk feitelijk nog wel wijs vond en een dochter die morgenochtend niet zal kunnen zwijgen “Paadje, mama, paadje, mooooi”.

8 gedachtes over “Flockerdeflockerdeflock

  1. Maar zeg! Zo wijs! Super!!!! Ze zal echt verliefd zijn op haar T-shirt, net zoals ik zot was van mijn regenboog T-shirt vroeger. We kunnen samen een winkel beginnen ;-)

  2. Ik was al vergeten dat gij ook nogal zot was van paarden. Het “paadje” lijkt een beetje op Black Beauty, hé?

  3. O! Black Beauty! Waar is den tijd? En Furie, het paard in onze wijk, en Punica, de pony van op ponykamp. Ge moet maar iets laten weten he, wanneer ge wilt gaan rijden. Ik laat direct alles vallen (zelfs mijn naaiprojecten)

  4. Ja, ’t is echt goed te doen. Ik kan niet wachten om aan een nieuwe T-shirt te beginnen :-)

  5. Oh, wat leuk!

    Ik heb het tegen mezelf al zo vaak gezegd, maar ik moet er echt eens werk van maken: ik ga dat ook eens doen!

  6. Super cool! (Knutsel)Dingen waar je snel en mooi resultaat mee hebt, da’s ook iets voor mij ;-)
    Maar waar koop je dat eigenlijk, die flockfolie?

Plaats een reactie