Draagzak

Ik schreef het al eerder dat ik zwaar fan ben van kindjes dragen. Neen, niet op je arm; een kilo of tien, dat voel je snel.

Neen, in een draagdoek of draagzak. We mogen de ergobaby van een buurvrouw lenen en het was een schitterend idee om het ding ook mee te nemen op reis.

Dit jaar trokken we naar Oostenrijk, voor een echte berg en wandelvakantie. Seppe zat hoog en droog, keek rond of viel gewoon in slaap. Soms op onze buik, soms op onze rug.

20140725_115113 DSC_7678 DSC_7680 DSC_7716 DSC_8001 DSC_8007 DSC_8044

2 gedachtes over “Draagzak

  1. Hoe krijgen jullie hem op je rug? Ik snap niet zo goed hoe dat ooit moet lukken?
    En is dat bij jullie ook dat dat hoofdje nogal naar achter valt (bij buikdragen)? Ik zie precies op foto 5 van wel, maar ik vraag mij altijd af of dat dan niet betekent dat ik iets foutdoe?
    Wel leuk dat hij het precies wel tof vindt. De mijne wilt er écht wel uit als we aan de crèche komen, ocharme tien minuutjes wandelen …

  2. Ik doe de band rond mijn heupen, neem seppe op mijn heup en draai hem vervolgens naar mijn rug terwijl ik vooroverbuig. Ik doe de schouderbanden aan. Als hij op de rug in slaap valt, doe ik dat kapje wel aan, maar anders kijkt hij gewoon rond.

Geef een reactie

