Nonkesil

Nonkel Sil oftewel mijn kleine broer.
Haha, ik ben voor eeuwig en altijd de grote zus. Ook al is hij 1.90m en ik bijna 30 cm kleiner. Ik ga lekker altijd net even ouder en wijzer zijn dan hem, hoe oud en wijs hij ook wordt.
Man, wat ben ik kwaad en colèrig geweest op die broer toen we nog onder 1 dak woonden. Wat konden wij goed ruziemaken.
Maar man, wat ben ik nu fier op die knappe kerel met zijn sterke armen. Wat vind ik het wijs dat hij een mening heeft en daar luid(op) voor uitkomt en zo voor leven in de brouwerij zorgt.

Laten we hopen dat Anna en Seppe ook stevig kunnen ruziemaken, maar nog veel vaker wijs met elkaar spelen. Dat ze mekaar doodgraag zullen zien en altijd voor elkaar zullen opkomen.

DSC_6802

Een gedachte over “Nonkesil

Geef een reactie

