Schapenvel

Ik loop gelijk wat achter met foto’s delen op mijn blog. Ik ga mijn achterstand wat wegwerken.
Schapenvellekes zijn wijs. Schapenvellekes in combinaties met kindjes nog wijzer. Anna duwde indertijd haar hele gezichtje erin, uit deugd.
Seppe sliep er vaak op. Het is zacht en warm.
Ik zou dringend eens een blotebabyfoto op ons schapenvel moeten trekken.

image

2 gedachtes over “Schapenvel

  1. Ben benieuwd welke trukken je uit de kast zal moeten halen om hem stil te laten zitten op dat schapenvelleke!

Geef een reactie

