Jeugdbeweging

Ergens eind jaren 80 sloot ik me aan bij de jeugdbeweging. Ik vond het de max. Later werd ik leidster en hoofdleidster. Ik leerde er vrienden kennen die nog steeds mijn vrienden zijn. Ik gaf er mijn eerste kus en leerde even later mijn grote liefde kennen. Diezelfde grote liefde heeft ook zijn halve leven in de jeugdbeweging gezeten en is nu zelfs op kamp met een groep van 20 oud-leiding.

Vorige week mailde ik naar de plaatselijke afdeling van waar we nu wonen. Om onze dochter in te schrijven. Oink?!

Echt waar, dat is een heel raar gevoel. Het leek wel gisteren dat ik zelf een startdag voorbereidde.

3 gedachtes over “Jeugdbeweging

  1. De onze bleven op zomergem en het doet nog steeds raar om ze af te zetten op kamp en daar zelf niet te mogen blijven !

Geef een reactie

