Nog choco

Ik ben het moeten gaan opzoeken, maar ooit, in een ver verleden, at Anna ’s morgen boterhammen met confituur. We hebben haar 1 keer laten proeven van choco toen ze anderhalf jaar oud was en vanaf toen is het om zeep. Elke morgen eet het kind 1, 2, 3 of soms 4 boterhammen met choco. Ze durft er op andere momenten ook naar vragen, maar dan luidt het kort:”Alleen ’s morgens”. En ik ga ze haar echt niet afpakken, die ochtendlijke bokes met choco.

 

 

DSC_3032

DSC_3033

DSC_3039

4 gedachtes over “Nog choco

  1. Sinds enkele dagen waagt ze zich ook aan een boke met confituur en zonder korstjes.

  2. :-) Als kind had ik een fase dat ik elke ochtend enkel een chocomousse at. Aangezien mijn mama dat goedkeurde (en ik gezond opgroeide), vind ik dat mijn kindjes mogen kiezen wat ze op hun boterham eten. Ook al is dat voor de één choco en voor de andere bijna altijd préparé. Ben al blij dat ze een boterham (of twee) eten met een beker melk ;-)

Geef een reactie

