Lieveheersbeestje

Anna fladdert

Bij het opruimen van mijn rommeltje met foto’s op de laptop, vond ik dit filmpje terug. Het is Anna’s oma die het maakte toen Anna deze zomer kwam logeren.

Zoals je ziet is ze bijzonder enthousiast over het lieveheersbeestjespakje dat ze kreeg. Tot…oma zegt dat ze misschien over het huis zal vliegen met haar vleugels. Elke keer weer moet ik lachen als ik het bekijk.

https://vimeo.com/58176849

 

2 gedachtes over “Lieveheersbeestje

  1. Dat is eentje om te bewaren want daar gaat ze later ook moeten mee lachen.

  2. Heerlijk!!!
    Ik was laatst ook bijna toevallig door ons Vimeo archief aan het bladeren en er zijn filmpjes bij waarbij ik heel even zou willen dat de tijd terugdraaide :-)

Geef een reactie

