Vrouwen en hun schoenen: deel 1

Het was weer een zoektocht dit jaar, leuke en betaalbare zomerschoentjes voor Anna. Ik ontdekte Het schoenfabriekje in Drongen. Chaos, overal grabbelende wijven, stapels dozen, maar ik vond er goedkope maar degelijke schoentjes.

Het model is zeer klassiek en de kleur ook. Het zijn schoentjes die ik 30 jaar geleden ook zou kunnen gedragen hebben.

Wij noemen het thuis “de prinsessenschoenen”.

2 gedachtes over “Vrouwen en hun schoenen: deel 1

  1. ze zijn inderdaad tijdloos maar 30 jaar geleden bestonden ze enkel in wit en marineblauw!

  2. Ik vind ze ook prachtig maar zou ze nooit verkocht krijgen aan mijn dochtertje. De hakjes daarentegen… ;-)

Geef een reactie

