Paarden

Jaja, ze is het metekind van haar meter. Die ging als kind op ponykamp en haar favoriete Tiny was “Tiny leert paardrijden”.

Best wel raar dat datzelfde meisje dat zo zot is van paarden (gróte beesten) zo bang is van spinnetjes, lieveheersbeestjes, fruitvliegjes (kleine beesten). Ik moet dringend “johnny de spin” wat meer bovenhalen. Voor de meter is het een beetje te laat, denk ik, die zal nooit echt zot worden van spinnen.

 

3 gedachtes over “Paarden

  1. :-) ooit gaan Anna en ik galopperen op het strand bij een ondergaande zon, of maken we samen een wandeling in het bos te paard of gaan we op reis te paard. Ooit kopen we samen een pony :-)

  2. en ik een weide om de pony te laten grazen (als ik met de lotto gewonnen heb)

  3. Maar allee, hoe vertederend is dit toch. Annalief, zo klein en zo flink op het paard.

Geef een reactie

