Heilige Anna

anna, kijk eens naar hier. ja , zo, flinke meid. dat is leuk als je lacht, ga je ook eens naar mama kijken, neen, niet weglopen, nog eentje, toe. anna, kijk eens…neen, niet aan de pmd-zak, dat vindt mama niet mooi, kom eens naar de klimop. dat is hier, anna…neen, niet met je rugje naar mij…

Ik weet niet wat ik toen zei, maar plots trok ze het meest heilige gezicht dat ze de afgelopen drie jaar trok.

 

Een gedachte over “Heilige Anna

  1. Heerlijk oprecht.
    Ik herken er zo meteen mijn bijna 3 jarige kleindochter in! De foto’s in de klas
    door de juf getrokken, bijna overal staat ze gedesinteresseerd op, net alsof het een straf is om naar de kleuterschool te gaan hahaha. Heel onaangekondigd
    merk je dan plots een foto die bewijst dat S. toch een leergierige kleuter is, hèhè.

Geef een reactie

