Kleuradvies

Ik veranderde onlangs van job en kreeg van mijn collega’s een bon kado. Een bon om samen eens een kleurenanlyse te laten doen. Omdat we dan nog eens zouden samenkomen en omdat ik dat ooit eens had gezegd. Heel attent van hen.

Enkele weken geleden was het zover. Via Nike kwam ik bij Leen Aesaert terecht. Ik ging kaastaart halen en had zin in dat namiddagje vrouwenklets. En niet onbelangrijk, ik ging te weten komen of dat rood kleedje waarmee ik ’s avonds naar een trouwfeest zou gaan, wel bij mijn type paste.

Het was een zalige namiddag. Anna pikte later in. Eerst lag ze nog te middagdutten, nadien volgde ze vanop de eerste rij.

4 gedachtes over “Kleuradvies

  1. Ja, rood is een van mijn kleuren. Bovendien had het een klein motiefje en dat is ideaal voor een lenteherfsttype zoals ik. :-)

  2. Leen, doet dat goed, hé.
    Ik ben heel blij dat ik een analyse heb laten doen. Het heeft me al veel complimenten opgeleverd!

Geef een reactie

