Sandalen

De prijs van schoenen is omgekeerd evenredig met de maat en de tijd dat de schoenen gedragen worden.

Lees de bovenstaande zin eens opnieuw.

Ge kunt toch niet anders dan daarmee akkoord gaan. Pokkeduur vind ik kinderschoenen. De schoentjes, laarsjes en sandaaltjes die ik mooi vind, kosten met gemak 100-150€. Ik ben niet aan wit, roze, glittergoud, glitterzilver, beige, Hello Kitty of Mega Mindy op schoenen. Ik ga meestal op prospectie bij Bubbles, bij Aap Mies Noot, op de site van Brantos, Brantano, 3Suisses en Torfs. 

Ze heeft zomerschoenen, die eigenlijk veel te duur zijn. Ik mag daar niet te veel over nadenken of ik krijg een schuldgevoel (rechtevenredig met de prijs).  Daarnaast heeft ze een paar crocs en die zijn hun 19,95€ meer dan waard.

Ik wilde nog een paar sandaaltjes. Voor kleine Birkenstocks moet ik nog een jaartje geduld hebben, die starten pas aan maatje 24. De kindjes van Katrien dragen Teva. Dat is geen slecht idee, integendeel. Ze zijn robuust, perfect aanpasbaar aan haar voetjes en ze kunnen misschien wel overgedragen worden door een eventuele broer of zus, later. En wij hebben ook Teva’s. De prijs valt bovendien geweldig goed mee: 29€.

Hebben jullie geheime schoenwinkels of websites waar ze leuke kinderschoenen aan schappelijke prijzen verkopen?

 

11 gedachtes over “Sandalen

  1. Ik koop per seizoen een paar schoenen(x2) bij meneer Janssen en juffrouw kaat en nog een paar sportievere (meestal campers van bij torfs) en geef per paar nooit meer dan 80 euro.

  2. Anna’ zomerschoenen hebben ook iets van een 85€ gekost. Hoe mooi ik sommige ook vind, meer mag ik er echt niet aan geven. Maar op zich is dat nog heel duur. Ik wist niet dat ze bij meneer jansen ook schoenen hadden. Merci voor de tip.

  3. Echt de moeite hoor. Ze hebben daar oa schoenen van pom d’api, die zijn echt heel goed en redelijk van prijs.

  4. ik pleit ook schuldig… steeds veel te dure schoenen, onder het mom, “ach ja , ze doen ze alle dagen aan….”

    onlangs zag ik dit:
    http://www.pepatino.be/catalog/index.php

    staat alvast bij mijn favorieten opgeslaan voor het volgende seizoen, want nu hebben ze er al voldoende…
    (ik koop ook sneakertjes in de hema, ik heb ik mijn sjakosch hun voetzool op karton overgetekend bij, dan vergis ik me niet in de maat ;-) )

  5. Mette heeft onlangs een paar gele ballerina’s van bij bubbles…gescheurd. Ja, van leer, merk cherie, en ja, zo’n 90 euro waard. Er is een kind domweg op haar voet gevallen, riem weg, inclusief het leer aan de zijkant van de schoen. En met één schoen doet een boer(in) ook weinig he :-). Moet ik ze in elk geval niet meer schrobben, want die dingen waren ook al niet proper te houden! Gele schoencrème op nr 61 te krijgen :-). Pom d’api hebben ze bij bubbles ook. (Uma’s huidige zijn pom d’api’s)

  6. De schoentjes van See Kai Run, wel in enkele online winkels te koop – zo ook op Pepatino – ik ken enkel de jongensschoentjes maar ben onvoorwaardelijke fan (en met +/- 41 € écht niet te duur)

  7. ik wilde birkenstocks voor tadeusz (3jaar). hij wilde ze voor geen geld van de wereld aan. hij vond ze niet leuk, niet mooi, niet goed. hij wilde zijn teva’s weer aan. Ik leg me erbij neer. het is veel goedkoper, hij kan ermee in ’t water en het kind is dolgelukkig…

  8. Hier ook fan van See Kai Run, onze meid heeft al enkele paren versleten. Zoals Il-la zegt: niet duur! En degelijk en mooi. Gewoon es googelen voor de webwinkels.

  9. toffe tips al mag het bij mij toch ook niet meer dan 60 euro kosten , en dan voor winterschoenen
    dpam vind ik ook leuk en goed

Geef een reactie

