Bébé Maurice

Volgens mij vinden alle peutersmeisje het leuk om af en toe eens geen groot meisje te zijn, maar een baby. Anna ook. Dan is ze niet Anna, maar Bébé Maurice. Dan imiteert ze het kleine broertje van Pierre uit de kreisj.

Veel meer dan wat “gluglu” en “aaaargh” komt er niet uit en uiteraard wil ze dan gedragen worden, babietjes kunnen nog niet stappen. Dan draag ik haar als een baby en doe ik van koetsjiekoetsjie en knuffel ik haar plat. En als ze me vraagt om te stopppen, dan zeg ik: “Babietjes kunnen wel niet praten, hé.”  En ik doe rustig verder met koetsjiekoetsjiee en ik kriebel haar buik en we lachen.

Ik hoop dat we nog lang van Bébé Maurice spelen.

2 gedachtes over “Bébé Maurice

  1. ik zei gisteren ook nog tegen manlief dat Luka niet meer moet groeien en zo mag blijven :) Allez misschien nog een beetje groeien, maar niet teveel :)

Geef een reactie

