Boekentasje

Het allerliefste had ik zo’n old school boekentasje voor haar gekocht. Maar toen begon ik rond te surfen en kwam ik terecht op een site met tips van kleuterjuffen. Dat je kleuter best wel z’n eigen schooltasje moet kunnen openmaken.

Oesje…die van ons is niet van het geduldige type en schooltasslotjes openkrijgen lukt haar niet, met al dat ongeduld.

Alternatief dan…een rugzakje met een dikke rits. Een rugzakje dat groot genoeg is om al dat kleutergerief in te steken.

Ik bestelde een rood rugzakje met haar naam en een meisjestekening. Eerder deze week mochten we het pakje gaan ophalen in het postkantoor. Ze was in de wolken en heeft quasi de hele avond haar rugzakje gedragen.

Intussen zit er al een onderbroekje in, een reserve broek, een sapje en een koek (zonder chocolade).

 

5 gedachtes over “Boekentasje

  1. Hier ook een rood rugzakje gekocht. Helaas heb ik me volledig laten verleiden door de schattigheid en helemaal niet bij nagedacht of het ook praktisch is… hmmm best even uittesten :-/

Geef een reactie

