Schoenen en andere kwesties

Wist je dat:

  • anna 2 paar schoenen heeft en 1 paar crocs?
  • de tippen van anna’s schoene compleet afgeschuurd zijn?
  • ik altijd schoenen kies in andere kleuren?
  • ik dus altijd andere schoensmeer moet kopen en bijna zelf winkeltje kan houden?
  • anna nog steeds zot is van kuisen?
  • anna echt alles nadoet wat haar moeder doet?
  • anna bijgevolg “OOK SCHOENE KUISE, IK OOK BORSTELTJE” zei?
  • ik haar dan maar liet doen?

 

De titel is by the way een verwijzingen naar een heel erg leuke blog.

4 gedachtes over “Schoenen en andere kwesties

  1. Bestaat er niet zoiets als doorzichtig schoensmeer? Ik geloof dat mijn moeder dat had. Handig, bij veel kleurtjes. Ik moet eerlijk bekennen dat ik nooit schoenen poets. Euh…

  2. aanrader: de spuitbus uit torfs, speciaal voor kinderen, is een soort schuim en gaat voor alle kleuren en materialen, en schoenen worden er ook waterdicht van en het ruikt nog lekker ook!!
    toffe blog trouwens van die schoenenkwesties

  3. Jup, ik heb ook een potje doorzichtige schoensmeer gekocht voor alle kleuren. Want ik heb hier rode, gele en blauwe schoenen staan! Bij Hakky, in de langemunt.

  4. Hier ook alle kleuren van de regenboog; rood, groen, blauw, beige, lichtblauw.

Geef een reactie

