Tram 1

Ergens maanden geleden las ik bij i. over de De Lijn en dat je wensen kon doorsturen en dat die dan op een Gentse tram zouden verschijnen. Jaja, dacht ik toen.

Maar ik stuurde wensen in en -echt waar – ze zouden verschijnen op de tram.

Ergens tegen nieuwjaar zag ik de tram voor het eerst rijden. Er stonden wel een miljardmiljoen wensen op en het lukt maar niet om mijn wensen te zoeken op een rijdende tram terwijl ik zelf aan het fietsen of autorijden was.

Tot vorige week. Aha! Ik ging naar Ikea met de tram (om mezelf te verplichten niet te veel te kopen) en stopte aan Flanders Expo. En wat stond daar stil te staan? De wenstram.

6 gedachtes over “Tram 1

  1. Als ik hem zag rijden probeerde ik er steeds enkele te lezen, maar hij reed meestal zodanig snel… super dat je je wens gevonden hebt!

Geef een reactie

