Barbie

Zou ze ook vertrokken zijn voor een jaar of 6 Barbieplezier?

Nee, ze is nog te jong en eigenlijk wil ik die Curverbak vol Barbiegerief nu ook nog niet aan haar geven. Ze zou ze toch maar vermosen en daarvoor zijn ze mij te dierbaar. 6 jaar lang speelde ik ’s morgens voor het wassen, tussen het wassen en het ontbijt, tussen het ontbijt en het vertrek naar school, ’s avonds als ik thuiskwam, voor we aten, na het huiswerk met die poppen.

3 gedachtes over “Barbie

  1. Je hebt gelijk, ze is nog te jong,jij was een paar jaar ouder toen je je eerste barbie kreeg.
    Jij hebt er inderdaad heel veel mee gespeeld maar als ze op haar meter lijkt dan zal ze meer iets hebben met dieren(My Little pony en Playmobil)

  2. Oh, ik was ook dol op m’n Barbies. Gaëlle is nu 3 en half en kreeg onlangs een Barbie (een oude van mij). Maar het interesseert haar nog niet echt. Haar fijne motoriek is nog niet genoeg ontwikkeld voor het uit- en aankleden van Barbies, zonder ze te vermosen (zoals je zo mooi zegt ;-) ). En daar is het hem net om te doen hè, al die tenue’tjes…
    Nog een beetje geduld en ze mag ook mijn Barbiespulletjes hebben. :-)

Geef een reactie

