Crèmeke

Niks dat zo lekker ruikt als een kind dat gewassen is met Zwitsal of Mustella en vervolgens ingesmeerd wordt met bodymilk van Zwitsal of Mustella. Dan een knuffel en je neus tegen dat hoofdje drukken. Mmmmmm…

Op die pullekes staat steevast “enkel voor uitwendig gebruik”. Ik kan alleen maar daar aan denken als Anna voor de elfhondertwintigste keer haar mond aan die fles zet. Volgens mij vindt ze dat gewoon super lekker. En als ik de fles heb afgepakt, begint ze aan haar armen en benen te lekken.

Anderzijds is ze ook heel erg de dochter van haar vader. Die is echt allergisch aan vettige pollekes. En de dochter ook. “Handjes afkuisen, mama”, zegt ze elke keer en daarbij trekt ze een gezicht alsof ik knoflook heb gegeten.

Een gedachte over “Crèmeke

  1. Laurent kan daar ook niet tegen. Als ik mij inwrijf na het bad zegt hij eerst: “mmm ge ruikt naar vakantie”(*) en dan beseft hij het: “GE PLAKT!” :-)

    (*) ik pak altijd after sun omdat dat niet zo vettig is als body milk. dat zit in zijn hersenen naast het woord vakantie.

Geef een reactie

