Poncho

Oma volgt een cursus breiles voor gevorderden en we zullen het geweten hebben. Mutsen, sjaals en truitjes maakte ze vroeger al. Maar vorige week kreeg Anna van haar grootmoeder zowaar een poncho met een kap. Prachtig!

5 gedachtes over “Poncho

  1. Mijn juf van de breiles heeft gevraagd of ik een foto wil doorsturen om op haar website te zetten!En ik zo fier als een gieter!Ik ga het wel nog eerst vragen aan de mama en de
    papa.

    ps Lien:ik heb een beschrijving van dat ponchotruitje tot maat 10 jaar en je bent wel slank maar ik vrees dat je daar niet meer in kunt!

  2. heel mooi kun je mij eens een simpele uitleg van een poncho met gedrapeerde kraag bezorgen voor volwassen danku

  3. Beste Nicole, ik ken het verschil tussen rechts en averrechts, maar verder reikt mijn kennis niet. Ik kan je niet verderhelpen.

Geef een reactie

