Secret Santa: mijn kadootje

We kwamen thuis van enkele daagjes Ardennen en ik vloog naar mijn brievenbus…niks…

Tess vroeg via Facebook of iedereen zijn Secret Santa had gekregen. Neen, zei ik. Jawel, antwoordde ze snel, hij ligt in de buurtwinkel.

Ik ’s anderendaags naar daar. Een klein pakje met een kerstmannetje eraan.

Oorbelletjes! Merci, Telrunya! Het kerstmannetje werd aangeslagen door de dochter, zij is er ook blij mee.

Een gedachte over “Secret Santa: mijn kadootje

  1. Klein maar fijn? :) Hopelijk vind je de oorringen goed! Ben al blij dat het pakje terecht gekomen is, met dank aan het plannetje op je voordeur!

Geef een reactie

