Vakantie

Als de moeder 3 weken verlof heeft (Jochei!) en de vader 2 weken (Echt waar!), dan is dat genieten voor kleine Anna. Veel dingen samen doen, samen naar de Ardennen, wandelen, sleeën, puzzelen, koken, samen afwassen (tegenwoordig de top), zingen, dansen, tekeningen maken met stiften, jannekemanen uitknippen uit papier,…

Enkele impressies

Nog eens naar het STAM. Terwijl de moeder oude filmpjes bekeek, maakte Anna en haar vader dit.

 

Met de slee in het park: bergje op

 

Met de slee in het park: bergje af

 

We gingen op driedaagse naar de Ardennen en herontdekten de middagdutjes voor volwassen vrouwen

En de voormiddagdutjes voor peutervrouwen...

 

Anna heeft het precies niet zo voor sneeuw. Ze zette ongeveer 15 stappen in die witte massa en -u heeft geluk- hier ziet u 1 van de stapjes. Meestal was het "Pa-a-a-kken, ma-a-ama".

2 gedachtes over “Vakantie

  1. ‘Peutervrouwen’… als ik dat woord lees, zie ik een hele nieuwe soort mensen voor me, die diep in het woud leven, zonder elektriciteit en met huizen die op paddestoelen lijken. Ik heb mijn lunch nog niet gegeten, het kan ook daar aan liggen ;-)

  2. wat een fotomodel wow
    en dan heb ik het over jullie dochter
    alhoewel je er ook schattig uitziet :-)
    liefs

Geef een reactie

