Appeltjes

  • gewoon omdat we niet zouden vergeten dat dit haar eerste versje ooit was.
  • gewoon omdat ik er eerst geen woord van verstond (behalve “appeltje, appeltje”)
  • gewoon omdat ze het zo plechtig en serieus kan opzeggen
  • gewoon omdat ze het voor een publiek zó stil opzegt dat je bijna niks hoort
  • gewoon omdat ze het soms heel spontaan tegen zichzelf vertelt

 

Appeltje, appeltje

Geel, groen of rood (zij zegt heel, hroen, hrood)

Ik pak je vast met beide handjes

Kijk eens naar mijn witte tandjes (met wijsvingertje naar haar tanden)

’t Doet geen pijn

Omdat jullie appeltjes zijn.

 

Merci, Cynthia.

Een gedachte over “Appeltjes

  1. Hey!!!

    Ik begin spontaan te lachen wanneer ik dit hier lees, het is ongelofelijk leuk om dit de kindjes aan te leren!
    Wat ik nog leuker vindt, is dat ik dit hier mag lezen, dat Anna dit zo goed kan opzeggen!
    Want op heel korte tijd, kon ze dit helemaal alleen opzeggen!
    Ik ben fier dat Anna zo snel alles aangeleerd krijgt!
    Zalig Kerstfeest!

    Cynthia

Geef een reactie

