Sneeuwman

Sneeuw is de max. Sneeuw maakt de wereld stil. Sneeuw maakt een wijs, knerpend geluid onder je schoenen. Sneeuw laat je slieren. Sneeuw maakt het kind in mij wakker. Sneeuw is mooi.

Sneeuw is wel koud. Dus “offerde” ik me op om een stoofpotje met kalkoen te maken en speelde de papa met zijn dochter in de sneeuw.

4 gedachtes over “Sneeuwman

  1. Zo’n wijze foto’s:Anna maakt(samen met haar papa) haar eerste sneeuwman !Wat een verschil met vorig jaar toen ze zo grappig stapte met laarsjes aan!

  2. amai tis nen echten hoor enen met drie bollen en al super !!!!
    wij kwamen niet verder dan een pyramide-vormig torentje (wegens niet-plakkende sneeuw) met een muts ;-)

    grappig detail: renaat zag deze week een vrachtwagen een hoop aarde uitstorten en hij riep prompt “kijk mama, diene bob de bouwer maakt een sneeuwman”

    kids en linken het blijft me steeds verbazen zelfs bij de derde reeds :-)

  3. Mijn zoon is een aantal weken jonger dan Anna en ik had hem ook zo graag eens echt in de sneeuw zien spelen. Jammer genoeg hebben allerlei vieze beesten roet in het eten gegooid en was er geen sprake van buiten spelen.
    Zo fijn om te zien dat Anna echt aan het genieten is!

Geef een reactie

