Secret Santa-pakje weg

Anna had het pakje zien liggen en opengefutseld. Ik deed er een nieuw papiertje rond en nog eentje. En nog eentje. Waarschijnlijk veel te veel postzegels, maar ik zou niet willen dat mijn slachtoffer portkosten zou moeten betalen.

3 gedachtes over “Secret Santa-pakje weg

  1. Haha! Zo moeder zo dochter! Maar ge verklapt wel al een stukje van uwe Santa he… snoodaard! Ik ben nog steeds bezig nieuwe dingen te maken omdat ik nooit tevree ben over hetgeen ik heb gemaakt…

  2. Dankje!
    Dankje!
    Dankje!

    Ik heb letterlijk een rondedansje gedaan. Nieuwe moleskines. En flockfolie! En een cadeaubon (inderdaad niet voor een boek, maar wel een bijdrage aan de wondermooie muziek van Ozark Henry) en stickers!
    Ik ben in de wolken met alles. Heel erg raak gekozen.

    Dankje! (nog maar eens)

Geef een reactie

