Secret Santa

Spannend, hé. Ik vond het niet makkelijk om een kadootje te verzinnen voor iemand die ik bewonder. Binnen enkele dagen gaat mijn pakje op de post. Ik hoop dat hij/zij het een beetje leuk vindt…

Spannend, hé. Begin volgende week wordt er hier een pakje geleverd. Van iemand die ik misschien niet ken. Of alleen maar via zijn/haar blog. Of in het echt?

2 gedachtes over “Secret Santa

  1. amai, iemand die je bewondert zelfs… dan zou ik helemaal doorflippen :-)
    Spannend allemaal!

  2. Waaa! De Secret Santa! Ik ben er aan begonnen maar het is nog niet perfect zoals ik het wil. Dat wordt serieus doorwerken dit weekend! Ben ook razend benieuwd wie mij heeft en wat ik ga krijgen. Hihi!

Geef een reactie

