Zoektermen

Iedereen met een (wordpress)blog kan zien via welke zoektermen bezoekers op je blog terecht komen.

Sommige lijken nogal evident:

  • Juffrouw baele
  • Anna’s blog

 Andere hebben verklaarbare linken:

  • Polkadot
  • Emilie vercruysse
  • Draagdoek

 Nog anderen zijn gewoon bizar:

  • Draagdoek breien?? Hallo?? Denkt ge echt dat dat gaat lukken? Zo iets breien en er dan een kind in hangen. Zou dat echt niet gaan uitlebberen? :-)
  • Rundsgehakt?? En? Hebt ge gevonden wat ge zocht op Anna’s Blog?
  • Autohotel synoniem?? Euh…hier heb ik dus echt nog nooit iets over geschreven.

4 gedachtes over “Zoektermen

  1. Moeha! Misschien ging het over dezelfde persoon: iemand die een draagdoek in een hotel wilde breien en er een rund tot gehakt draaide in de rooster van zijn/haar 4×4. Bergkoeien staan vaak in uwe weg, ik kan het weten! :-) ik heb dat geblokkeerd dat mijn blog via zoekmachines kan bereikt worden. Maar na het lezen van deze post ben ik wel geprikkeld om dat te veranderen :-)

  2. Vroeger was ik erg hot, en zaten er veel sexueel getinte zoektermen tussen, tegenwoordig is mijn topper : prinsjesdag

  3. Bij mij spreken de meeste ook redelijk voor zich, maar soms zijn ze behoorlijk sexueel getint. Vooral ‘mijn wijf naaien’ of de variant ‘mijn wijf van 8eren naaien’ zijn redelijk populair.
    Wat moeten die mensen dan teleurgesteld zijn… :-)
    Maar ik laat het ook aan staan. Ben wel nieuwsgierig om te zien hoe mensen bij mij terechtkomen.

Geef een reactie

