Moh, kijkt nu!

Een babietje dat rustig aan het drinken is. En een mama die aan het genieten is.

Exact twee jaar geleden.

Let u vooral op de gsm en het boekje. Jawel, ik noteerde elke keer heel precies wanneer ze dronk, hoelang en aan welke borst.

2 gedachtes over “Moh, kijkt nu!

  1. Mooi!

    En oh ja, ik deed dat ook, dat allemaal noteren. En met een armbandje dat ik steeds wisselde van arm wist ik ook aan welke kant ik de volgende keer moest beginnen voeden :)

  2. Leuk idee, van dat armbandje. Binnenkort moogt gij het uwe terug gebruiken :-)

Geef een reactie

