Kerstshoot bij An

Onlangs gingen we op kerstshoot bij An. Vanmorgen kreeg ik de beelden. Jullie krijgen enkel dit te zien, de andere bewaar ik als een verrassing op een ander moment. Op een kerstkaart of…

6 gedachtes over “Kerstshoot bij An

  1. Ja, ze ziet er hier eigenlijk wel een beetje lange zwiep uit. Maar in ’t echt is ze een klein, fijn meisje (ergens rond de P25).

  2. super mooie foto. staat al op mijn bureaublad! ik heb toch een schoon metekiendjen hoor!

  3. Ik passeer voor de eerste keer op deze blog en ik ben al onmiddellijk vertederd door zoveel schattigheid!

Geef een reactie

