Dierentuin

Een prachtige herfstdag was het gisteren. Een zalig weertje om op stap te gaan. Anna ging met haar opa, papa en mama naar de Antwerpse Zoo.

Enorm onder de indruk van de apen.

 

Over die beesten hebben ze mij nog nooit iets verteld...

 

Zooooo een kont had dat nijlpaard.

 

Zeehond, zeehond?! Ik zie geen zeehond?

 

Waar?

Zo rond 16u had ik het gehad. Ik dacht:"Ik doe effe een dutje".

2 gedachtes over “Dierentuin

  1. Anna heeft mij vandaag heel veel verteld over de apen (veel apen) de olifanten (grote en kleine) de giraf , het nijlpaard(zoo groot).Kortom ze kon er niet van zwijgen en ik heb er van genoten!

Geef een reactie

