Stoffenspektakel

Echt waar, ik ben dit jaar naar het stoffelspektakel geweest. Met zus en dochter. Want een mannenzaak is het echt niet, zo’n stoffenbeurs. Het begon al met een tram vol ijverige wijven.

Het begon met een tram vol ijverige wijven. Echt waar, amper een man te zien en ongelooflijk veel vrouwen op dit niet-spitsuur.

Nadien werd er naar stofkes gekeken, nog meer aan stofkes gevoeld. Sommige stofkes zijn afgrijselijk duur, anderen ontieglijk lelijk, sommigen zijn net dooie beesten en andere gigantsch zacht.

Af en toe stofkes werden er stofkes gekocht, uiteindelijk een rugzak vol.

Er werd gekeken naar stofkes, maar vooral gevoeld aan stofkes. En af en toe kochten we ook wel wat (een rugzak vol uiteindelijk).

Na een kraam of 200 vond Anna het genoeg :-). Poseren met een rode boa (ja, dat is ook een stokfke!) was een dikke NEE.

Aan bretellen trekken, kon haar wel boeien.

De zus weet wat gedaan: ik kocht stof voor 2 rokken voor mij en 3 kleedjes voor Anna. :-)

5 gedachtes over “Stoffenspektakel

  1. Ja, ik zal mijn werk hebben! Maar met plezier he! ’t Was een leuke voormiddag!

  2. Ik heb’t eenmaal gedaan met een baby en die had er op een gegeven moment genoeg van. Echt wel! Ook mijn lief is eens gegaan, hij had ook stof nodig, maar werd helemaal gek van zoveel vrouwvolk en is weer afgedropen. Hij durft er geen pas meer binnen te zetten.

  3. Een hele rugzak vol? Jullie waren goed voorzien dan, met die rugzak.
    Ben al benieuwd naar wat zus gaat maken voor jullie.

  4. Een rugzak en nog wat kleinere zakjes die we aan de buggy hebben gehangen. Echt heel veel stof dus. Ik ben ook benieuwd.

Geef een reactie

