Er was eens…

Er was eens een meisje dat niet overweg kon met naald en draad (of naaimachine en patroon). Dat meisje las wekelijks meerdere blogpostjes die gingen over prachtige, zelfgemaakte creaties. Kleedjes, luierzakjes, dekentjes, rokjes, hemdjes, hoedjes,…Soms zuchtte het meisje eens diep en wenste ze dat ze dat ook allemaal kon. Wat zou ze mooie dingen maken voor haar peutertje.

Maar het meisje kende haar eigen sterktes en zwaktes en gooide het op een akkoordje met een creatieve en mooie-kleertjes-makende-blog-mama.

Het meisje ging op citytrip naar Parijs en bezocht er de grootste stoffenwinkel uit de omtrek. Ze weerstond aan alle stofjes met bolletjes terwijl ze echt wel graag stofjes met bolletjes ziet.

Ze kocht een wit stofje met kleine rode hartjes en een zakje hartjesknoopjes. Er werd gemaild en teruggemaild. Een postpakketje vertrok en vorige week kwam er een pakje terug.

Waw! Het meisje was supercontent met het kleedje.

Mamaatje, wéér op het bankje, ofwa?

't Is nog een ietsiepietsie te lang, maar ik ben van plan om nog te groeien.

'k Ga een beetje met mijn ogen draaien...

3 gedachtes over “Er was eens…

  1. Maar zeg! Zo schoon jong! Ik zal eens in gang moeten schieten he, met dat kleedje voor Anna. Het is hetzelfde trouwens. Ik zal mijn best mogen doen om dit te evenaren!

  2. Heb in Barcelona trouwens een super stoffenwinkel ontdekt die ook webwinkel is. En in de ‘Corte Ingles’ heb ik een stof met cheeseburgers erop gekocht. Ik lag zodanig in een deuk van’t lachen dat ik er een meter van heb gekocht. Ik heb dringend een kast nodig om mijn stofjesvoorraad in op te bergen :-)

Geef een reactie

