Kapper

Geachte,

Ik ben vandaag voor het eerst één van uw kapsalons binnengestapt. Het was deze morgen 10u en nog rustig in Gent.

Ik vroeg om van mijn halflange kapsel de puntjes af te snijden. Wassen hoefde niet en drogen ook niet, liet ik weten aan uw medewerkster. Ik moest even wachten en kreeg-erg attent- een glaasje water aangeboden.

Even later begon een andere medewerkster aan het “werk”. Er werd een plukje of 6, 7 afgeknipt en allesbijelkaar stond ik na 4 minuten aan de kassa.

En toen verslikte ik me bijna. 38€? Achtendertig euro?

Toen ik nog opperde dat dat toch wel erg veel is, werd er gezegd dat dit de prijs was voor dames wassen, coupe en brushing.

Mijn haar werd niet gewassen, (enkel natgemaakt), er werd geen coupe geknipt (enkele plukjes is geen coupe) en mijn haar werd niet gebrusht.

A-C-H-T-E-N-D-E-R-T-I-G euro?

Vindt u dat – heel diep in uw binnenste- niet te veel?

Alvast hartelijk dank voor uw antwoord.

Groeten,

Nele

Hoeveel kost uw kapper? En wat doet die allemaal voor dat geld?

3 gedachtes over “Kapper

  1. mijn kapper wast mijn haar, maakt er een jonge, ambitieuze, gemakkelijke maar niet te extraverte coupe van, werkt af met een beetje wax en lak en vraagt dan 30 €. ik ga bij Creatos op de nederkouter, geen afspraak en al bijna altijd content geweest. let wel: in het weekend is het duurder dan in de week. als je kan, probeer dan op een vrijdagochtend te gaan.

  2. Tss, dat is wel heel veel voor zo weinig werk. Die van mij vraagt 32 euro voor de hele boel.

  3. 22 euro voor wassen, knippen (kort kopje) en brushen. Wel in een plattelandsgemeente, maar ben heel tevreden over de kapster (en de prijs!).

Geef een reactie

