Lachen!

Ze moet elke keer ontzettend lachen als…

  • …ik het versje opzeg: “Appelsien, laat u zien! Pas maar op of…ik eet u op!”
  • …ik met mijn rug naar haar zit, zij op mij rug tikt en ik mij heel verbaasd omdraai
  • …ze samen met mij in het grote bed speelt en onder de lakens kruipt en zich laat vallen en op mij springt en zich laat vallen en…
  • …als ik achter haar loop en zeg: “ik zal u moeten komen pakken, hé!”
  • …als ze zich verstopt en ik haar na lang “zoeken”, terugvind.

 

Waarvan ligt uw peuter in een deuk?

2 gedachtes over “Lachen!

Geef een reactie

