Star

Ik vond Anna’s sandaaltjes zó mooi, maar al snel dook opnieuw een schuldgevoel op. Deze keer geen “ik-doe-mij-kind-te-kleine-schoenen-aan“-schuldgevoel, maar een schuldgevoel in de zin van “het-is-koud-weer-en-ik-draag-zelf-botten-maar laat-mijn-kind-sandalen-aandoen“.

Nonkel Steven bracht me op een ideetje: waarom geen All Stars voor de dochter. Zo vader, zo dochter? Internet werd afgespeurd en op de site van 3SUISSES vond ik mijn goesting: betaalbare All Star-achtige basketterkes.

Een gedachte over “Star

Geef een reactie

