Waag het u niet, hé

Ja, ik geniet van die fles. Waag het u niet om die af te pakken, hé.

Tot wanneer dronken jullie peuters uit een fles?

4 gedachtes over “Waag het u niet, hé

  1. Oh, lang hier…

    De ochtendfles is hier buiten sinds een dikke week. Madam van 4 en meneer van 3 hadden gesmost in de zetel en moeder had het gehad!

    De avondfles is hier weg sinds deze winter. Toen waren ze 3,5 en 2,5 (om efkes heel ruw te rekenen)

    Aangezien onze twee oudste kindjes geen 14 maanden schelen, vond ik het moeilijk om het de oudste te ontzeggen als kleine broer nog wel kreeg. Ah ja! Waarom hij wel en zij niet?
    Lastig, maar ach! ;)

    Sinds kort is ’t ochtendmelk uit een grote tas met een rietje.

  2. Ik moet even denken…onze oudste tot rond z’n 3de, denk ik. Dat was op het einde een Avent flesje met een tuitje op want de spenen beet hij stuk. Ik heb wel de indruk dat hij meer dronk uit zo’n fles dan uit een gewone beker. Ik heb moeten stoppen met de fles want op z’n 3de kon hij nog steeds niet goed uit een gewone beker drinken, gewoon omdat hij niet genoeg kon oefenen met een gewone beker.

    M’n dochtertje van 2,5 drinkt nog steeds een ochtend- en avondfles van 200ml gewone volle melk. En ik vind dat best zo. Geen gemors en ik kan bijhouden dat ze genoeg drinkt.
    Zij kan wel ook al heel goed uit een gewone beker drinken, dus van mijn part mag ze nog lang haar flesje hebben. :-)

  3. Ik drink nog altijd uit een fles en zit ondertussen al op tram drie :)
    lekker hoor die pintjes uit een fles

  4. :-)
    Ik denk dat dat het beste is, als ge gaat beginnen met die in een tas te gieten en met een rietjes op te drinken…

Geef een reactie

