Curieus bis

Dat ik nogal nieuwsgierig ben van aard, is geen geheim. Kunt ge u dan voorstellen hoe curieus ik ben wie die 10-tallen lezers zijn die dagelijks/wekelijks komen meelezen met de avonturen van Anna?

Daarom: lurkers onder jullie, maak jullie bekend! Laat weten wie je bent en hoe je hier terecht kwam! Merci!

10 gedachtes over “Curieus bis

  1. Ik beken.
    Ik lees mee… al neem ik niet altijd de tijd om iets achter te laten.

    Geen flauw idee meer hoe ik hier terechtkwam, maar ik ben blijven plakken. Da’s ’t belangrijkste zekers? ;-)

  2. hoe ik hier verzeild ben weet ik ook niet meer
    en lees je vanuit wordpress zelf (abonnement ofzo) dus daarom ook niet altijd een reactie ;-)

  3. Ik ook, en al lang eigenlijk. Maar ik heb geen idee meer hoe ik hier terecht kwam. Viavia waarschijnlijk.

  4. tja, als je zoon verliefd is op Anna, dan wil je dat schattig meisje nog beter leren kennen, he ;-)
    En Theo heeft geen ongelijk!!

  5. Ik ook, ik ook! En ik weet eigenlijk ook totaal niet meer hoe ik hier terecht gekomen ben. Alleszins via iemands blogroll, maar geen idee meer van wie!

  6. een beetje hetzelfde verhaal als hierboven. Ik ben hier via via (waar is een blogroll anders goed voor) terecht gekomen en ben blijven plakken.

  7. Ik lees jullie blog ook heel graag. Ik denk dat er ooit eens iemand verwees naar jullie blog met een link en zo raakte ik hier, maar wie (of in wiens blog) dat was, weet ik niet meer…

  8. Ik heb jouw blog via Tamara haar blogroll gevonden… ik was op zoek naar madammen die verhalen over hun kindjes vertellen nu ik recent zelf mama ben geworden

  9. Ook viavia ;-) Vooral omdat ik als beginnende meter nogal curieus ben naar de avonturen van juffrouw Baele :-)

  10. Via Facebook, daar zag ik plots dat je ook een blog had… dus kwam ik eens piepen. Piep gerust ook eens op de mijne: no-re-mi.blogspot.com

    Groetjes, Caroline P (ex Sint Lutgardis – waar is den tijd)

Geef een reactie

