Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt

Het eerste dat ik 2 jaar geleden deed toen ik met de Predictor in de hand vaststelde dat ik echt wel een beetje zwanger was, was giechelen.
Er volgde een lange omhelzing en tenslotte een kadootje.
Een klein boekje dat ik maanden tevoren al had zien liggen in een boekenwinkel. En direct had gekocht om kado te doen aan mijn Lief als ik zwanger zou zijn.
Ik was zo’n allesopzoekende en zwangerschapsboeken lezende moeder in spe. De bekende babyfora, de site van Kind en Gezin, boeken die ik leende van niet-meer-zwangere vriendinnen. Ik kreeg er maar niet genoeg van.
De vader in spe was daar veel nuchterder in, maar wilde toch wel weten wat er allemaal gebeurde. Dit boekje is super! Op een droge, humoristische manier vertelt een man, vanuit mannenstandpunt dus, over een zwangerschap.
2 gedachtes over “Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt

  1. Zo lief! Ik ga ook giechelen! Ik ga denk ik giechelen tot aan de bevalling om vloeiend over te gaan in hysterisch gekrijs. En een combinatie van de twee als ik het u ga vertellen :-)

  2. Ik heb het boekje ook gelezen, maar krijg manlief er niet aan! Die is van mening dat hij alle nodige informatie wel hoort via de gynaecoloog en ervaringsdeskundigen in de buurt (familie, vrienden, buren).
    Maar ik vond het een geweldig boekje!

Geef een reactie

