Foto bis

Ik vertelde eind januari al over de fotosessie met Anna. Een paar weken geleden was het dan zover; vader, moeder en kind trokken naar de fotostudie van Emilie Vercruysse. Er werden vele, vele foto’s genomen, met verschillende achtergronden, met verschillende jurkjes en mutsjes. Ik vind ons meisje echt nog altijd het mooiste meisje van de wereld.

En als jullie nog twijfelen om jullie kindjes ook te laten fotograferen door haar: doen! Ze is super met kindjes en heeft een hele kast vol leuke retrokleertjes.

foto door Emilie Vercruysse

7 gedachtes over “Foto bis

  1. Oei, er ging iets fout…

    Maar ooh wat een mooi meisje! Ongelofelijk. Haar ogen zijn om heel diep in te verdrinken :)

  2. Echt prachtig! Haar mondje, die ogen, die blonde krul, dat kleedje, .. ze straalt! Ge weet wat ik wil voor mijn 30e he :-)

  3. En dan van *mijn* dochter zeggen dat het precies haar vader is, nele. Die van u kan het anders ook niet echt wegsteken.

    Maar ze is prachtig, vind ik. Een dotje.

Geef een reactie

