Kleuren: deel 2

Ik dacht, ik koop Anna een setje wasco’s. Eens zien of die beter kleuren dan kleurpotloden. En Katrien schreef over kleuren met wasco’s.

De papa ziet het nog niet zo goed zitten...

Anna test de wasco door er eens goed in te bijten

Ze heeft het nogal voor pointillisme

En papa doet van bravo

En papa doet van bravo

5 gedachtes over “Kleuren: deel 2

  1. Zolang het maar geen Alechinsky of Pollock is. Dat zou ik akelig vinden. Misschien volgende keer een Mondriaan of Rothko laten inkleuren? :-)

  2. Hoi Anna, morgenavond gaan wij ook quizzen hé zoals mama en papa. Wat is uw sterkte thema, zodat ik me kan voorbereiden :)
    Grtz

  3. Kunstenaar zou ik het nog niet noemen…Ze is eerder een enthousiaste amateurwascobeoefenaar of zoiets.

  4. Oei, te laat gezien… Anna is enorm sterk in vragen zoals “wie is het lief van uw mama?”, “wie is uw verwekker?”, “wie draagt er werkbotinnen overdag?”, “wie luistert er graag naar Neil Young en Johnny Cash?”, enz.

Geef een reactie

