Nog choco!

Anna’s ontbijt bestond tot nu toe uit een boterhammetje met confituur en smeerboter, af en toe een plattekaasje en een fles melk. De confituur is soms aardbeien, rode vruchten, abricozen, kersen,… Dat plattekaasje mag eigenlijk niet van de kinderarts van Kind en Gezin (…”mevrouw, weet u dat daar evenveel eiwitten inzitten als in een biefstuk van 200gr??!…”), maar daar lap ik dus mijn laars aan omdat Anna dat superlekker vindt en ik er haar ook maar eentje geef en geen 7 ofzo. En die melk is gewone volle melk, geen gedoe meer met poeder en maatschepjes voor ons.

Choco daar hadden we ons nog niet aangewaagd…tot gisterenochtend. Anna zag mij een boterham met choco eten en liet duidelijk merken dat ze haar boterham met kersenconfituur oninteressant vond en de mijne plots heel interessant.

Die voorliefde voor chocola, van wie zou ze die hebben? Zo vader, zo dochter?

Een gedachte over “Nog choco!

  1. Ze ziet er een beetje als de peuterversie van ‘the joker’ uit :-) dat van die genen: ik denk dat daar geen twijfel kan over bestaan. Al heeft de mama naar ik me goed herinner ook iets met de voorraad doopsuiker gedaan destijds…

Geef een reactie

