Winter

Soms zou ik haar willen zijn. Als de temperatuur buiten amper boven het vriespunt klimt, verlaat ze ingeduffeld, ingepakt het huis. Een warme muts met binnenin zachte fleece, een sjaaltje door oma gebreid, een buggy waardoor je niet zelf moet stappen, een dikke fleecezak waarin ze bijna helemaal verdwijnt en een warm kersenpitje aan haar voeten.

Zou u soms niet willen ruilen?

4 gedachtes over “Winter

  1. Zaaaaalig! Ik zou zelfs nog verder willen gaan: waarom maken ze geen pyama’s in fluweel met benen en voeten en armen enal aan mekaar voor volwassenen? Ik zou mezelf daarin doodknuffelen :-) En nen draagdoek! Ziet er ook wijs uit. Het enige wat ik niet wijs zou vinden is dat iemand mij met ne lepel voedert en dat mijn hele gezicht volhangt met wortelpuree. En rode kool MOETEN eten en alleen maar kunnen bleiten en uitspeken als verweer…

  2. Dat moet inderdaad zalig zijn zo ingeduffeld worden en wat ik de max vind: dat kersenpitkussentje aan haar voetjes!

Geef een reactie

