Opa Jan

Als Anna’s album over haar eerste jaar af is, begin ik aan een album over Opa Jan. Een speciaal album; met foto’s, maar vooral met verhaaltjes en herinneringen. Een album waarin ik vaak zal bladeren met zijn kleindochter. Zo wordt Opa Jan een beetje een echte opa en niet gewoon een meneer wiens foto op de kast staat.

Al drie jaar geleden en geen dag dat ik niet aan hem denk.

Een gedachte over “Opa Jan

  1. Heelveel sterkte, ik zou niet weten hoe het is om mijn vader te moeten missen, gelukkig niet. Mar ik kan me voorstellen dat het heel veel pijn doet.

Geef een reactie

