Bumba

Wat ik nog even kwijt wil over Bumba…

  • Ik had nooit gedacht dat ik bewust op zoek ging gaan naar Studio100-dingen.
  • Ik wil  helemaal niet meedoen aan dat hele commerciële gedoe errond.
  • Ik vind het ongelooflijk fascinerend om Anna te zien kijken naar Bumba.
  • Ik vind het bijzonder goed gevonden van de makers van Bumba. Doe het hen maar eens na; een kind van een jaar en een sjiek stil en geconcentreerd iets laten volgen.
  • Ik zit geregeld met het beginliedje van Bumba in mijn hoofd.

“Bumbabeloe – het circus komt eraan
Bumbabelie – waar is die kleine clown?
Bumbabelaa – wat is zijn naam?
Bumba… Bumbeloe”

  • Ik vind Bumba leuk voor Anna, maar ik ga er geen kleertjes van kopen of pantoffels of boekjes of…
  • Ik vind Bumba een modernere versie van Tik Tak.
  • Ik vind Plop nog altijd gruwelijk.

4 gedachtes over “Bumba

  1. Mama mama toch, je moet meegaan met je tijd! Maar ik weet ook wel dat je heimwee hebt naar tik-tak, David de kabouter en vooral Karolientje met haar bootje maar die tijd is onherroepelijk voorbij!

  2. Oooo! David de Kabouter! Gelukkig bestaat er zoiets als youtube :-) en beestenbos is boos! en dommel! en mevrouwtje theelepel! en de snorkels! en de freggels! en foofer! waar is de tijd: in mijn pyama op mijn poep voor de beeldbuis op een zondagochtend om 7u naar de franse versie van babar zitten kijken als 5-jarige… toen ik nog zonder problemen uit mijn bed geraakte op dat uur in het weekend ;-)

  3. Wacht maar als Anna wat ouder zal zijn. Dan zal zij Plop waarschijnlijk leuker gaan vinden dan Bumba en algauw wordt jij ook gebrainwasht. Na een tijdje blijven de Plopliedjes ook in jouw hoofd hangen en … vind je het best OK. Ik spreek uit ervaring ;-)
    Maar er is hoop: misschien is er tegen dan een ander figuurtje op de (studio-100) markt.

Geef een reactie

