Ja!

Anna, gaan we naar de badkamer?

“Ja!”

Gaan we een boekje lezen?

“Ja!”

Heb jij weer snotjes?

“Ja!”

En ook op de vragen “Anna, ga jij de afwas doen?”, “Wil jij de was ophangen?” en “Dweil jij de keuken?”, klonk het heel enthousiast ‘Ja!”.

:-)

2 gedachtes over “Ja!

  1. Het begin van het einde ;-) Zullen nog volgen:
    – NEE!
    – waarom?
    – mag ik nog een weekend bij tante Lien en nonkel Laurent logeren?
    – Maar allez, ik ben wel al 15 he! Al mijn vriendinnen mogen tot 1u uitgaan!
    – Ik haaaaaaat school!
    – Ik zie u graag
    – Ge zijt zo mals, mama
    – Ik weet veel over het bedrijf, het is een groot bedrijf, er werken veel mensen, het is ook een bedrijf in expansie, met toffe collega’s die net als ik flexibel, ruimdenkend, stipt en ambitieus zijn.
    – …

  2. Grote M: AAAAAH, Maaaaaaaaaaaaaaaaaam, ze peutert in haar neus en veegt haar snottebellen in mijn haar.
    Ik: Klein gespuis, mag dat, snottebellen uitvegen in het haar van je zus?
    Kleine M: Ja

    Ik denk dat het aan de vraagstelling ligt?!

Geef een reactie

