En intussen werd het oktober…

…en ging Anna naar een prachtige fototentoonstelling in het oude wintercircus Mahy,…

…trok ze voor de eerste keer haar badpakje aan en volgde ze haar eerste lesjes watergewenning. Ongelooflijk hoeveel mensen er om 9u ’s ochtends al in een net-te-koud zwembad vertoeven. Als ik eerlijk ben, is het op dat uur toch gezelliger in een warm bedje. Na afloop was ons meisje uitgeteld.

…ontdekte ze dat je met 5 tandjes al heel wat kan afknabbelen. Het voelt zo ongeveer als een hamstertje dat je een nijdige beet geeft. Toen ik haar onlangs pasgewassen en afgedroogd een knuffel gaf, beet ze van deugd in mijn nek. Amaai, mij ratze…

…plantten wij voor Anna een boompje in het Gentse geboortebos. Ik dacht aan een Hazelaar, maar het Lief vond een Vlier een veel vrouwelijkere boom.

Een gedachte over “En intussen werd het oktober…

  1. Hoera! Anna is terug in blogland! Mooie foto’s jong! En dat doet me eraan denken dat ik dringend eens voorbij dat geboortebos moet passeren een dezer. Kus van meter Lien!

Geef een reactie

