Stopcontact

Moehahaha! Als gij efkes niet kijkt, pruts ik toch lekker met het stopcontact!

DSC_1233

Voor alle duidelijkheid: er zitten in alle voor-Anna-bereikbare-stopcontacten van die plastiek dingskes.

3 gedachtes over “Stopcontact

  1. Man! Ik kreeg hier bijna een atak bij het zien van die foto! Waar heb je die plastieken tsjoepkes gekocht?

  2. Haar speelhoekje ziet er echt gezellig en avontuurlijk uit. Ik wou dat ik hier op mijn werk ook zo’n toffe kartonnen doos had om af en toe in te zitten :-)

  3. We hebben die gekocht toen Anna ne keer ne serieuze “snok” heeft gehad.
    Nee jong, die stonden gewoon op haar geboortelijst. Zo voorzienend dat wij zijn. :-)

Geef een reactie

