Help

Ik wil die filmpjes eigenlijk direct op de blog en niet gewoon een linkje. Wie kan me helpen?

2 gedachtes over “Help

  1. Ik doe het als volgt: je klikt op “upload/insert” (boven je tekstruimte) en dan kies je “video”. Dan krijg je een venstertje waar je een bestand van op je pc kan uploaden. Dat moet je niet hebben maar bovenaan in hetzelfde venstertje kan je kiezen “Van URL”. En dan kopieer je het adres van je vimeo of youtube filmpje daarin. Normaal verschijnt dan jouw filmpje in je artikel. Zo doe ik het toch zonder een ugrade van je blog te betalen… succes en als je nog vragen hebt kom ik eens af he!

  2. aan de zijkant van uw upgeloade vimeo hebt ge een knop “embed”. Klik daarop, en dan alles wat in dat venster staat kopiĆ«ren (ctrl+c) en plakken in uw wordpress-venster (ctrl+v), gewoon in uw post. opslaan, publiceren en hey presto.

Geef een reactie

