Ze sluipt!

Ik had gisteren gezien dat er een soort van blein op haar beide grote tenen stond. Nu weet ik waarom…ze sluipt! Meters na elkaar. Als ik me op de grond leg, komt ze naar mij gekropen geslopen!

Bij gebrek aan een videocamera bij de hand een reeks foto’s:

sluipen (1)

sluipen (3)

sluipen (4)

sluipen (5)

sluipen (6)

sluipen (7)

sluipen (8)

sluipen (9)

Ja, ik weet het, de beelden zijn wazig en er ligt was op de grond (die zij in haar sluiptocht van het rek heeft gesnokt) en er zijn waarschijnlijk veel spannender dingen gebeurd vandaag in de werld, maar, hey, ik ben blijkbaar zo’n moeder die enorm fier is op haar dochter!!

3 gedachtes over “Ze sluipt!

Geef een reactie

