Draagdoeken

Jaja, ik heb me vandaag een tweede exemplaar aangeschaft. Een ringsling. Een eenvoudig stuk katoen met 2 ringen.  De tricot slen is best wel warm met al die extra laagjes. En de stof van de tricot slen rekt ook heel erg. Anna weegt intussen meer dan de 3,065 kg van bij haar geboorte (’t zou spijtig zijn natuurlijk ) en ze zakt naar beneden in de tricot slen. Ze wriemelt ook meer, moet ik eerlijkheidshalve toegeven.

Nieuwe draagdoek dus. Gezien bij Lien en Mm Zsazsa. Bij Monsters with an attitude heb ik vandaag een groene gekocht van Dharitri.

Licht en luchtig! Geen knopen, geen meterslange stof! Rap erin, rap eruit!  Ik ben verkocht.

Anna en Nele ringsling

pakje Anna

 

slapende Anna

4 gedachtes over “Draagdoeken

  1. Mooie kleuren jong! Ziet er inderdaad minder rompslomp uit dan die rooie draagdoek.

  2. ben je nog steeds blij met je ringsling? ik vandaag ook bij monsters staan kijken. lou is nog niet zo zwaar maar heb toch de indruk dat hij al een beetje doorzakt, alleen vond ik hem helemaal niet goedkoop (ze zijn er wel supermooi natuurlijk) en heb hem toch maar laten liggen.

  3. Neen, hij is zeker niet goedkoop. Maar Anna zit er echt heel regelmatig in en als er later een broetje of zusje komt, kan die draagdoek ook nog dienen.
    De beco, waarover andere bloggende mama’s zo van in de wolken zijn, is nog een pak duurder, zo’n 130€ als ik me niet vergis.
    Ik denk dat het -wat mij betreft -bij de ringsling en de tricot slen zal blijven.

Geef een reactie

